چرا تخت راحت برای خواب مهم است؟

چرا تخت راحت برای خواب مهم است؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 321 | نویسنده : |

مهمترین قسمت اینجاست: هنگامی که کودک شما در تاب یا صندلی اتومبیل خوابید (خارج از ماشین) ، باید او را به یک تخت یا تخته بدل منتقل کنید. همانطور که دکتر کلوین خاطرنشان کرد ، "دقیقاً مانند اینکه هرگز اجازه نمی دهید نوزادتان در اتومبیل حرکت کند مگر اینکه در صندلی ماشین باشد ، هیچ وقت نباید کودک خود را در خارج از اتومبیل بخوابید مگر اینکه در تختخواب یا لگن باشد."

سایر نگرانی ها
در کلینیک خواب کودکان من ، استفاده بیش از حد از تاب و صندلی ماشین برای کمک به خواب رفتن نوزادان منجر به بیداری مکرر شبانه می شود. چرا این هست؟ همه در طول شب بیداری های طبیعی دارند. اگر کودک شما عادت دارد که در تاب تاب بخوابد و هنگامی که کودک کاملاً خوابید او را به گهواره خود منتقل کنید ، هر وقت یکی از بیداری های شبانه طبیعی خود را داشته باشد ، احتمالاً به آن چرخش نیاز دارد تا دوباره بخوابد. به این وضعیت ارتباط نامناسب شروع خواب گفته می شود. از نظر عملی ، این بدان معناست که برای اینکه کودک شما به خواب برگردد ، باید شرایطی را فراهم کنید که او برای خوابیدن قبل از خواب نیاز داشت. (درمان این امر آموزش خواب است.)

نگرانی دیگر این است که استفاده بیش از حد از این دستگاه ها منجر به صاف شدن جمجمه در برخی از نوزادان می شود. اگرچه این به طور کلی خوش خیم است ، اما ممکن است برای حل این مشکل کلاه ایمنی یا وسیله دیگری لازم باشد - و بیشتر والدین ترجیح می دهند از آن اجتناب کنند. آکادمی اطفال آمریکا اطلاعاتی در این باره در اینجا دارد.

https://ninitabaneel.com/?v=d6392e39ad2a




می پسندم نمی پسندم

شنبه 28 ارديبهشت 1400 -11:23 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: